سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مشاوره انتخاب رشته کنکور دانشگاه فرهنگیان

مشاوره تلفنی و غیرحضوری انتخاب رشته کنکور دانشگاه فرهنگیان 1403

در جامعه امروز با توجه به مشغله های بسیار زیاد افراد، مراجعه حضوری به مشاور مقداری دشوار است و فرد نمی تواند وقت زیادی را برای این موضوع قرار دهد. اما امروزه با به وجود آمدن موسسه های مشاوره تحصیلی آنلاین و غیرحضوری، این کار سبیار راحت تر شده است و افراد می توانند با خیال راحت مشاوره غیرحضوری دریافت کنند. موسسه مشاوران بزتر نیز از همین موسسات است که با همکاری مشاوران کارآزموده و مجرب آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در تمامی حوزه ها از جمله انتخاب رشته می باشد.

شما عزیزان می توانید در زمان انتخاب رشته دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی،با کارشناسان ما در ارتباط باشید و مشاوره دریافت کنید. در واقع کمک گرفتن از یک مشاورر با تجربه می تواند بهترین انتخاب ها را پیش روی شما قرار دهد و شانس قبولی شما بالاتر رود. اگر که تا کنون اقدام به انتخاب رشته کنکور فرهنگیان نکرده اید، پیشنهاد می شود که خودسرانه عمل نکنید و با مشورت گرفتن از یک مشاور پیش بروید تا در نهایت به پشیمانی نرسید.

 

 

منبع: مشاور انتخاب رشته کنکور دانشگاه فرهنگیان


دفترچه انتخاب رشته کنکور دانشگاه فرهنگیان

دفترچه انتخاب رشته کنکور دانشگاه فرهنگیان 1403

یکی از راه های ورود به رشته شغلی معلمی، علاوه بر شرکت در آزمون های استخدامی آموزش و پرورش شرکت در کنکور فرهنگیان است. شرایط ثبت نام کنکور دانشگاه فرهنگیان متفاوت از شرایط ثبت نام آزمون های استخدامی آموزش و پرورش می باشد اما هر دو به جهت محبوبیت شغل معلمی از آزمون های پر متقاضی هر سال هستند. جهت اطلاع دقیق، از شرایط ورود به دانشگاه های تربیت معلم توصیه می کنیم دفترچه راهنمای ثبت نام استخدامی آموزش و پرورش و دفترچه ثبت نام فرهنگیان را دانلود کرده و به دقت مطالعه کنید.

 

 

منبع: دفترچه انتخاب رشته کنکور دانشگاه فرهنگیان


بهترین مشاوران انتخاب رشته کنکور دانشگاه فرهنگیان

بهترین مشاوران انتخاب رشته کنکور دانشگاه فرهنگیان 1403

در سال جاری کنکور فرهنگیان در روز 6 و 7 اردیبهشت ماه 1403 و همراه با کنکور سراسری نوبت اول برگزار می شود. زمان انتخاب رشته کنکور تربیت دبیر نیز اواخر اردیبهشت ماه 1403 اعلام شده است. داوطلبان امسال باید برخلاف سال های گذشته، پیش از انتشار کارنامه آزمون کتبی اقدام به ثبت کدرشته های انتخابی خود کرده و هیچ شانسی را از دست ندهند. این موضوع ممکن است باعث جا ماندن تعداد زیادی از داوطلب ها از فرآیند انتخاب رشته شود، در نتیجه آگاهی از تمدید مهلت انتخاب رشته دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی اهمیت بیشتری پیدا میکند.

 

 

منبع: مشاور باتجربه انتخاب رشته دانشگاه تربیت معلم


ثبت نام کنکور

مرحله اول ثبت نام در کنکور، اینترنتی می باشد و علاقمندانی که قصد شرکت در آزمون را دارند، لازم است به سایت ثبت نام مراجعه کنند و هزینه ثبت نام را واریز نموده و مدارک خود را در سامانه بارگذاری کنند. ثبت نام کنکور هر دو نیمسال تحصیلی در سایت سازمان سنجش آموزش کشور با نشانی الکترونیکی sanjesh.org انجام می شود.

هیچ نوع ثبت نام حضوری در آزمون های رسمی و علمی ایران وجود ندارد. نام نویسی تمام آزمون ها به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش و با پرداخت هزینه امکان پذیر می باشد. متقاضیان این آزمون بایستی در ابتدا سریال ثبت نام را تهیه کنند و سپس عکس پرسنلی خود را در سامانه بارگذاری نموده و ثبت نام خود را نهایی کنند.

مرحله ثبت نام کنکور سراسری و آزاد، مرحله ای است که اکثر متقاضیان ورود به دانشگاه آن را پشت سر می گذارند. البته شایان ذکر است که اشتغال به تحصیل در دانشگاه، به دو صورت با کنکور و بدون کنکور امکان پذیر می باشد و ثبت نام کنکور تنها راه ورود به دانشگاه نیست!

شما عزیزان به هر شکلی که قصد ورود به دانشگاه را داشته باشید و همچنین دارای هر نوع شرایطی که باشید، کارشناسان محصل به واسطه مشاوره تحصیلی تلفنی می توانند شما را برای ورود به دانشگاه راهنمایی کنند و برای این منظور کافی است رزرو مشاوره تلفنی انجام دهید و منتظر تماس ما بمانید. همچنین می توانید از طریق ثبت بسته برنامه ریزی درسی از تیم ما یک پشتیبان اختصاصی برای برنامه ریزی درسی کنکور تا قبولی، دریافت نمایید.

 

 

 

منبع: ثبت نام کنکور 


ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

ثبت نام کنکور دانشگاه های سراسری (روزانه یا دولتی، نوبت دوم یا شبانه، پیام نور، غیرانتفاعی، پردیس خودگردان)، با دانشگاه آزاد ادغام شده است و داوطلبان برای ورود به تمام دانشگاه ها، صرفا یک مرتبه ثبت نام کنکور را انجام می دهند. برای ثبت نام اینترنتی کنکور لازم است منتظر زمان ثبت نام بمانید تا در مهلت مقرر به سایت Sanjesh.org مراجعه نموده و مراحل لازم را طی کنید.

همچنین برای شرکت در این آزمون بایستی مندرجات دفترچه ثبت نام کنکور ارشد را مطالعه نموده و از محتویات آن آگاه شوید. زیرا آن دسته از داوطلبانی که بدون اطلاع از قوانین مندرج در این دفترچه اقدام به ثبت نام کنند، ممکن است دچار مشکلاتی در ثبت نام اینترنتی و یا حتی ورود به دانشگاه شوند.

آزمون کارشناسی ارشد یک مرتبه در سال برگزار می شود و ثبت نام این آزمون نیز به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور می باشد. داوطلبان قبل از آغاز مراحل ثبت نام بایستی مدارک مورد نیاز را فراهم کنند و سپس با انتشار دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد، این دفترچه را دانلود و مطالعه کنند تا در جریان جزئیات ثبت نام قرار بگیرند.

 

 

منبع: ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد